Poslední letošní bruslení

31.12.2008 16:04

  Tak se tu zase hlásíme.Dnes je to přesně týden co jsme měli Štedrý den.Od páníčků jsem dostal spousty dobrůtek a taky hraček.Bohužel žádné fotky nemáme:-((.Ale dnes jsme s paničkou byli bruslit.Teda vlastně ne,ale byli jsme s kamarádama a s babičkou a dědou a jenom jsme koukali a bruslili bez bruslí :-D.Páč paničce jsou už brusle malé.Tak jsme se ráno sebrali a jeli do Srb na Záplavy.tak s rybníku říka:-)).Když jsme přijeli bylo tam jen malo lidí což se nevidí tak často.S paničkou jsme šli hned na led.Paňucha si myslela co na ten led nebudu dělat,že se budu bát tam jít a tak podobně.Ale já sebral všechny svoje síly a statečně jsem se rozešel na led.Panička mi házela klacíky a nemusela se bát že mě někdo přejede,protože tam byli jenom naší kamarádi a ty jezdili jen obloukem kolem nás:-))Byla to hrozná sranda,protože dyž mi panička hodila klací běžel jsem proněj a jak to klouzalo a já do toho klacíku furt strkal čumákem tak on pořád jezdil dál a dál,vůbec jsemho nemohl zvednout:-D.Pak jsem všechny klacíky co byli unas rozkousal tak se panička a její děda sebrali a šli na druhou stranu pro další klacíky.Panička měla docela strach protože ten led byl uplně průzračný,ale byl hrozně tlustý tak 15-20cm.Jak jsme přicházeli k druhému břehu také jsem se začal bát ten led byl opravdu jako sklo a tak jsem se začal plazit:-D.Panička ze mě měla hroznou srandu.No ale já se jí taky smál taky byla pěkně vystrašená,ale když paničky děda řekl že se nemusíme bát že by to uneslo i auto tak to z nás všechno spadlo-)

 

Když jsme došli zase spátky přijel tam taky krásný roční  Ridgeback.Opravdu byl nádherný.Panička byla nejdřív trošičku ostražitá protože si ho nedrželi,ale pak zjistila ze je to jeste stenátko a tak byla bez obav.Pěkně jsme se očichali a trochu si zablbli:-).Pak někam s páníkama odjeli a najednou tam stála krásná Výmarská ohařka.Také jsme se pozdravili,ale neměla si náladu páč si se mnou nechtěla hrát:-(.Pak jště párkrát za mnou přišel můj zrzavec a pak jeli domů:-(.Potkal jsem tam ještě spousty pejsků a panička byla moc ráda že jsem se nikoho nevšímal.A když už jsem se někoho všimnul nevrčel jsem a s každým jsem si chtěl hrát panička byla docela překvapená a také mě pochválila:-).Teď jsem se nějak rozepsal tak až to dopíšu a hodím jsem fotečky které máme asi jenom 4.Tak si půjdu lehnout do mého pelíšku,protože večer už se s těch rán asi nevyspím.Tak krásného Silvestra papa:-))FOTEČKY MŮŽETE VIDĚT ZDE....nEBO VE FOTOGALERII:-))

 

—————

Zpět


Kontakt

Tereza Šlancová

Vinařice-Tuháň



ICQ:492562015



Anketa

Jakého máte výmaráčka.?

Krátkosrstého.
20%
181

Dlouhosrstého.
7%
59

Oba dva.
5%
47

Výmaráčka budu teprve mít.
7%
65

Nemám výmaráčka.
60%
533

Celkový počet hlasů: 885


 POSLEDNÍ AKTUALIZACE 23.5.2009